Blogger Templates
Welcome to dyanaazira.blogspot.com . Hey if you don't mind , you're invite to follow this blog :) Who follow this blog , you're so pretty ! Haha thanks :)

Leb wohl mein Freund.....


Holla2... ermmm... mesti pelikkan nape tajuk entry aku kali ni dalam bahasa German.... Leb wohl mein Freund means goodbye my friend.... dan ia memang sesuai ngan post aku kali ni.... Haziq dan Farizan... dua temanku yang pindah ke SERATAS TAIPING.... Haziq ambik course Sains Tulen while Farizan ambik course Sains Teknikal.... Haziq dah pindah 7/2... Farizan pindah 9/2.... Farizan pindah lambat skit sebab ada masalah peribadi sikit.. tp alhamdulillah masalah dia dah selesai....
Ermmmm..... FYI, aku selalu mengadu masalah aku kat Farizan.... dia banyak tahu rahsia aku, masalah aku... dan aku jugak banyak tahu rahsia dia dan masalah dia... kiranya dia ni sahabat baikku... dia selalu ada time aku happy dan sedih..... dan aku jugak akan ada buat dia tak kira time tu dia ngah happy atau sedih.... pasni pasti aku akan merindui dia... 
Haziq, the most coolest fren ever.... ingat lagi time kitaorang kena presentation tahun lepas... ermm.. time tu group Haziq kena berlakon.. tp aku bukan ahli group dia tau... tajuk aku tak ingat... tapi watak si Haziq ni aku ingat... dia pegang watak polis.... time scene belasah semua tu, dia buat style ultraman.. hahahaha.... fire2.... hahaha...
apa2pun, i wish both of you akan berjaya dalam pelajaran okay... and we gonna miss both of you....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin