Blogger Templates
Welcome to dyanaazira.blogspot.com . Hey if you don't mind , you're invite to follow this blog :) Who follow this blog , you're so pretty ! Haha thanks :)

Maafkan Kami.... :'(

Holla2.... ermmmmm apa perasaan korang kalau ada org tulis camni even dia tak nyatakan siapa org tu??? 


"Aku x suka kalau ada hamba Allah yg tahu pentingkan diri dan kehendaknya,sekurangnya fikirlah kehendak org lain.fikir la sebelum bertindak,jangan sampai org lain sakit hati,jangan tahu fikir perasaan sendiri je tanpa menghiraukan perasaan org lain.
mulut tu jgalah cara bercakap,ada adab bercakap dengan manusia,dan yang pastinya bukan dia bercakap dengan kuli yang kena ikut cakap dia.agaknya memang lumrah dunia,bila diberi kelebihan dan ruang,mereka akan mula naik minyak.minta aku diberi kesabaran untuk berdepan dan menghadapi manusia seperti yang telah ditulis pada teks yang sebelumnya,minta maaf kalau ada yang terasa."


Aku tahu ko tujukan ni kat aku, mia and faz... tapi ko takleh la cakap camni kat kitaorang.... ko tau tak kitaorang punyalah banyak pikir macam mana nak jaga hati korang semua supaya tak ada sorang pun yang sakit hati... entahlah... aku malas nak pikir sangat... aku banyak lagi nak pikir... nak pikir pasal pelajaran lagi, nak pikir pasal ujian lagi dan nak pikir pasal peribadi aku lagi.. 


Kalau betul aku, mia and faz menyinggung perasaan ko, kitaorang minx maaf sangat2... tp tolonglah jangan memperbesar-besarkan masalah remeh camni... kitaorang buat semua ni sebab kitaorang taknak menyusahkan cikgu hidi.... dan kitaorang taknak kalau hal ni sampai ke pengetahuan cikgu hidi.... 


Peace no war okay.... ^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin