Blogger Templates
Welcome to dyanaazira.blogspot.com . Hey if you don't mind , you're invite to follow this blog :) Who follow this blog , you're so pretty ! Haha thanks :)

He is my boyfriend???

Holla holla... today i wanna introduced to all of you my boyfriend... hahaha.. mesti semua tertanya-tanya kan siapa boyfriend ku itu coz kat skolah takde sape2 pun tahu ku dah couple.. hahaha... skang kompem semua tahu.. ok2... biar aku cerita serba sedikit pasal dia ya..
dia asal dari Bandung, Jawa Barat, Indonesia... dia seorang yang baik, handsome, peramah, murah senyuman dan yang penting senyumannya bisa buatkan hati wanita meruntum.. :)
dia lahir pada 29 mei 1988 .. nama penuh dia ADITYA NURULIMAN FIRMANSYAH... nah la tgk gambar boyfriend aku yang tercinta ni.. :)

apa macam?? handsome tak boyfriend aku.. hahaha..

P/s: ini cuma canda ok.. bukan beneran.. kalau beneran aku adalah insan yang paling gembira dan bertuah coz ada boyfriend seorang pelakon... aku saja tulis ka adit ni boyfriend aku coz aku betul2 admire ngan dia.. suke sgt tgk dia jadi VITO kat dlm NADA CINTA (INDOSIAR/ ASTRO RIA)... apa2pun.. PEACE YOWWW!! :P

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin