Blogger Templates
Welcome to dyanaazira.blogspot.com . Hey if you don't mind , you're invite to follow this blog :) Who follow this blog , you're so pretty ! Haha thanks :)

Pertandingan Pantun

Holla2.... ermmm... lama gilak aku tak update blog ni.. maksud aku tulis about my activity la.. kalo takat lirik lagu aku post tu ada la gak sebulan sekali... sejak jadi dak form 4 ni busy giler...
post kali ni aku nak cite pasal aktiviti aku hari ni.. apa aku buat hari ni ye.. hahaha... hari ni aku jadi pom pom girl tuk my lovely school, SIGMA.... even SIGMA kecundang di tangan SEMARAK time suku akhir, tp SIGMA tetap da'bomb coz non-stop berpantun sampai 3pusingan tau.. sian dak2 pantun SIGMA takde rehat langsung... habis je pertandingan pantun kami semua p makan di Pekan Bagan Datoh.. makan di gerai tepi sungai.. best siot.. makanan dia sedap but the most important pemandangan dia cantik giler... btw, dari tadi aku duk mention2 dak pantun and pom2 girl.. tp aku lupa nak kenalkan plak... hehehe... 

Dak2 pantun SIGMA and guru pengiring...
Pom-pom girl yang sentiasa memberikan support pada team SIGMA
that's all for today... nanti biler2 aku update g blog ni.. tu pun kalo sempat.. btw, kalo nak tgk gambar leh bukak fb aku.. kalo takleh tgk tu maknenye blum add.. so better add cepat.. hehehe.. klah.. daaa~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin