Blogger Templates
Welcome to dyanaazira.blogspot.com . Hey if you don't mind , you're invite to follow this blog :) Who follow this blog , you're so pretty ! Haha thanks :)

Miss You - Irwansyah & Zaskia Sungkar


[Irwansyah]
Kekasihku,,
Percayakah kamu
Aku slalu menunggu
Kekasihku,,
Percayakah kamu
Aku ingin bertemu
Kalau kau cinta
Pasti kau tau isi dihatiku..

[Zaskia]
Kekasihku,,
Percyakah kamu
Aku slalu menunnggu
Kekasihku,,
Percayakah kamu
Aku ingin brtemu..
Kalau kau cinta
Pasti kau tau isi dihatiku…

[Irwansyah--Zaskia]
Ku bilang Miss U Pada dirimu,
Agar kau tau isi hatiku
Yang slalu menunggu disetiap waktu
Karna I Miss U

[Zaskia]
Kekasihku,,
Percayakah kamu
Aku slalu menunnggu

[Irwansyah]
Kekasihku,,
Percayakah kamu
Aku ingin brtemu..

[Irwansyah--Zaskia]
Kalau kau cinta
Pasti kau tau isi dihatiku

[Zaskia]
Ku bilang Miss U Pada dirimu,
Agar kau tau isi hatiku
Yang slalu menunggu disetiap waktu
Karna I Miss U

[Irwansyah--Zaskia]
Ku bilang Miss U Pada dirimu,
Agar kau tau isi hatiku
Yang slalu menunggu distiap waktu
Karna I Miss U

Yang slalu menunggu 

[Irwansyah--Zaskia]
distiap waktu
Karna I Miss U

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin